HENSCHEL platformos

Lengvos konstrukcijos aliuminio kėbulai - platformos alternatyvūs standartiniams OEM plieniniams kėbulams - platformoms.

„HENSCHEL“ aliuminio platformos tinkamos naudoti lengvosioms komercinėms transporto priemonėms, kurių bendroji transporto priemonės masė yra iki 5,5 t.
Priklausomai nuo kėbulo tipo, HENSCHEL aliuminio platformos korpusai yra lengvesni nei įprasti plieniniai korpusai iki 30%. Pavyzdžiui, 2,00 m ilgio platformos kėbulas sveria tik 140 kg.

KONSTRUKCIJA

Pagrindo konstrukcija pagaminta iš 100% aliuminio. Mažas platformos svoris padidina transporto priemonės keliamąją galią ir tokiu būdu įgyja 30% pranašumą prieš įprastus platformos kėbulus.

- Visi komponentai yra varžtais, o ne suvirinti. Dėl to jie mažiau jautrūs korozijai.
- Visi matomi komponentai yra anoduoti.
- Konsolės, pritvirtintos prie rėmo, yra gamykloje integruotos su platformos kėbulu ir paruoštos pagal konkrečius matmenis - tai užtikrina greitą ir lengvą kėbulo montavimą transporto priemonėje.

PLATFORMA

- Šoninės lentos su anoduoto aliuminio profiliais yra lengvos ir atsparios korozijai. Standartinis šoninės lentos aukštis yra 400 mm.
- Integruotos spynos (Kinnegrip ™ T50) pagamintos iš aliuminio ir plastiko. Jos yra ypač paprastos ir lengvai naudojamos.
- Fiksavimo svirtis atsidaro visiškai į viršų. ir ji nėra išsikišusi už borto ribos, todėl nesukelia sužeidimo pavojaus.
- Uždarytoje padėtyje svirtys yra visiškai paslėptos šoniniame lentos profilyje.
- Galinėje plokštėje yra sulankstomas laiptelis su apsaugine spyna. Laipteliai įgalina lengvai įlipti ir išlipti iš pakrovimo vietos.
- Tvirtinimo žiedai (pagal DIN 75410-1 / EN 12640 - kroviniui pritvirtinti laikantis taisyklių) yra įtaisyti grindyse.
- Šoninius bortus galima lengvai nuimti be įrankių.

GRINDŲ KONSTRUKCIJA

- Viršutinė kėbulo danga yra pagaminta iš daugiasluoksnės faneros su specialiu sustiprintu neslidžiu paviršiumi ir yra ypač patvari ir atspari dilimui.
- Varžtų pagalba surenkama grindų konstrukcija, esant poreikiui, įgalina grindis pakeisti.
- Ekologiška produkcija su sertifikuota aplinkos valdymo sistema - 100% medienos yra iš FSC sertifikuotų išteklių.
- Briaunos yra įmirkytos per visą perimetrą. Tai užtikrina ilgesnį platformos tarnavimą.

TECHNINIAI DUOMENYS

Bendras transporto priemonės svoris: iki 5,5 t
Ilgis: iki 6200 mm
Plotis: iki 2230 mm
Šoninės bortai: storis 25 mm, aukštis 400 mm, anoduotas aliuminis
Grindys: fanera (15 mm)
Užraktų sistema: Kinnegrip ™ T50



Kam reikalingas bortinis kėbulas?

Bortinis kėbulas yra itin reikalingas tada, kada reikia ką nors gabenti. Žinoma, jei to prireikia vieną ar porą kartų per metus, tuomet greičiausiai neapsimoka įsigyti bortinį kėbulą. Tačiau kada to prireikia daugiau nei porą kartų per mėnesį, būtų verta apsvarstyti tokį pasirinkimą. Bortinis kėbulas gali būti reikalingas tada, kada reikia gabenti langus, duris, krovinius ir taip toliau. Jis gali būti naudingas ne tik įmonėms, kurios teikia gabenimo paslaugas, bet ir tiems, kurie patys gamina arba parduoda. Tokiu atveju neteks mokėti kitiems, jog pristatytų klientams langus, duris, baldus ir panašiai. Bortinis kėbulas gali būti reikalingas daugeliui atvejų. Jis gali būti reikalingas net ir tiems, kurie neturi savo verslo, tačiau nuolat reikia ką nors gabenti. Žinoma, bortinis kėbulas nekainuoja mažai, todėl reikėtų jį įsigyti tik tada, kada galima būti tikram, jog investicijos atsipirks.

Kaip išsirinkti bortinį kėbulą?

Perkant bortinį kėbulą pirmą kartą gali būti itin sunku jį išsirinkti. Taip yra dėl to, nes atsižvelgti reikia ne tik į savo norus, bet ir į turimą automobilį. Reikėtų atsižvelgti ir į tai, jog neretai gamintojai siūlo itin platų asortimentą, todėl tenka priimti itin daug sprendimų. Iš pradžių geriausia išsirinkti pardavėją ir gamintoją. Tai padaryti nėra sunku. Taip jau yra, jog ne visi pardavėjai yra patikimi ir siūlo gerai žinomus gamintojus. Kai kurie gali pasiūlyti kiek mažesnę kainą ir kiek mažiau žinomą gamintoją. Mažesnes kainas siūlantys gamintojai gamybai naudoja pigesnes medžiagas. Būtent dėl šios priežasties tokio gamintojo nereikėtų rinktis. Pasirinkti reikėtų tik gerai žinomą gamintoją, kuris galės pasiūlyti ne tik itin aukštos kokybės gaminius, bet ir platų asortimentą. Išsirinkus gamintoją reikėtų pradėti galvoti apie tai, kokio bortinio kėbulo reikia. Pradėti rinktis reikėtų pagal ilgį ir plotį. Renkantis svarbu atsižvelgti ne į pačių norus, bet į turimą automobilį. Pasirinkus per ilgą ar per platų bortinį kėbulą gali būti sunku jį sumontuoti ant turimo automobilio ir gali būti, jog su juo bus nesaugu važiuoti. Svarbu pasirinkti ne tik tinkamą ilgį bei plotį, bet ir kitus dalykus. Kai kuriems reikia atviro bortinio kėbulo, kitiems uždaro. Atsižvelgti reikėtų į tai, ką planuojate gabenti. Jei galvojate, jog Jums reikia atviro bortinio kėbulo, tuomet iš karto reikėtų pamąstyti, kokiu būdu bus pritvirtinti gabenami kroviniai. Renkantis itin svarbu atsižvelgti ir į tai ar reikia kėlimo krano, ar reikia važiuoklės, ar reikia savivarčio ir taip toliau. Bortiniai kėbulai gali būti įvairūs, yra itin svarbu pasirinkti labiausiai tinkantį. Jei pasirinktas pardavėjas nesiūlo to, ko Jums reikia, tuomet reikėtų pasirinkti kitą pardavėją, kuris siūlytų platesnį asortimentą ar tiesiog kitus gamintojus.